City sexiness






This photo shoot came together casually. Simply because I had a camera nearby and someone willing to model.
I like to think that it’s not always necessary to have a professional studio, a famous model, or expensive gear to achieve great results.
Sometimes, all it takes is a simple setting. Like a window in the living room, a shirt, and someone open to the experience. Maybe that’s why I’m especially fond of how these photos turned out.
For the lighting setup, I needed an external light to balance the strong natural light coming from the window.
In this case, I used an external flash, though a portable LED could have worked just as well
Esta sesión de fotos se dio casualmente por el hecho de tener la cámara a la mano y a una persona que estuviera dispuesta a ser la modelo. Me gusta pensar que no es necesario tener el super estudio fotográfico, la modelo super famosa y los accesorios caros para que las fotografías tengan magia por sí solas. Algunas veces el escenario simple como una ventana de una sala, una camisa y la predisposición son suficientes. Tal vez esta es la razón por la cual me gusta mucho el resultado obtenido con estas fotografías.
Para la iluminación, se necesitó de una luz externa para poder contrastar la luz natural que provenía de la ventana. En este caso en particular utilicé un flash externo pero también pudo haber funcionado una LED portátil.

Modelo:
Maryori Aguero
Maryori Aguero
Behindtheskin - all rights reserved